czwartek, 28 maja 2015

przepraszam.

tak cholernie was przepraszam.
nawet nie wiecie jak mi z tym źle, ze was zawiodłam, ale muszę zawiesić bloga.
to naprawdę cholernie trudne, jestem do niego przywiązana, ale niestety nie daję rady z pisaniem rozdziałów :(
nie wiem kiedy wrócę, ale możecie być pewni, że WRÓCĘ
nie wiem kiedy.
za miesiąc,
pięć miesięcy, ja naprawdę nie wiem.
cholernie was przepraszam, mam nadzieję, że mi kiedyś wybaczycie.
strasznie was kocham i kocham to ff, więc nie bójcie się, że na zawsze je opuszczę.
mam nadzieję, że jak zrobię wielki powrót to ktoś będzie to czytać?
JESZCZE RAZ CHOLERNIE PRZEPRASZAM!
KOCHAM WAS MOCNO ♥
wasza @bromalikx

14 komentarzy:

  1. Moj najulubienszy i najukochanszy fanfik :'(
    Obiecuje i przysiegam ze nawet za dwa czy cztery lata bd to czytać

    OdpowiedzUsuń
  2. rozumiem cię, pisanie ff musi zajmować dużo czasu i pewnie nie jest to takie proste. mam nadzieję że przez ten czas trochę odpoczniesz i przybędzie ci dużo nowych pomysłów :) ja będę czekać, i będę dalej czytać kiedy już wrócisz
    @kidrawhxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez bede na Ciebie czekac bo to mój ulubiony i najlepszy zarazem fanfic ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż nic na to nie poradzę ale jest mi strasznie smutno ��.Ale ja zawsze będę czekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszę tutaj ten post, ponieważ wiem ,że kiedyś prosiłaś o to żebym informowała Cię o rozdziałach na mojego bloga:

    -Patricku…. Nie mogła wydusić z siebie ani słowa więcej, dlatego podszedł do niej objął ją ramieniem, przechylił się w jej stronę i złożył na jej ustach delikatny ale zarazem romantyczny pocałunek. Jessicę przeszły ciarki.
    - Wyglądasz przepięknie. Dlatego mam dla Ciebie to.
    http://trudny-wybor.blogspot.com/
    - zapraszam na długo wyczekiwany 10 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnie, poczekamy. Za bardzo ciekawi mnie co będzie dalej <3 Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na XII rozdział - http://trudny-wybor.blogspot.com/


    - Naprawdę ? –zapytała nieco zdziwiona.
    - Cóż… ona myśli, że ją kocham, tylko, że tak nie jest. Teraz przerwał na chwilę, po to , aby złapać ją za rękę. – Posłuchaj, nie ważne co stanie nam na przeszkodzie, zawsze będę przy Tobie… Kocham Cię Jessico Leander.
    Jess wyprostowała się, odchrząknęła i nie wiedziała co ma teraz zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli to prawda, że nie zamierzasz wracać do tego ff *płacze**hlip hlip*

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Wróciłam po bardzo, bardzo długiej przerwie

      Usuń